وضعیت بازار فولاد در هفته جاری
نوشته شده توسط : آهن پرایس

با وجود ثبات در بازار آهن اسفنجی، در حال حاضر شاهد ادامه روند نزولی قیمت ضایعات فلزی در بازار فولاد هستیم. به عقیده برخی از کارشناسان این بخش، احتمال ادامه ین روند تا پایان هفته وجود دارد و این روند  کاهشی برای مقاطعی از قبیل میلگرد نیز دور از انتظار نیست. در بخش شمش القایی پیش بینی ها درباره رقابت ها در بورس کالا برای شمش فولاد خوزستان تقریبا درست بوده است زیرا این اقدامات از طرف تولید کنندگان مقاطع موجب می شود که اولا شمش را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار داشته باشند. و دوما تا جایی موجب خواهد شد تا وضعیت بازار مشخص گردد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، با توجه به این امر در شرایطی که شمش فولاد خوزستان با قیمتی حدود 2805 تومان یعنی بیشترین نرخ معاملاتی در بورس معماله می شود، به این معنی است که با احتساب هزینه ها و تحویل یک ماهه قیمت بهترین نوع شمش که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است در حدود 2920 تومان می باشد. همچنین با توجه به این گزارش احتمالا قیمت شمش با کیفیت پایین و بدون هزینه های جاری در حدود 2750 تومان می باشد که در مقایسه با شمش کیفیت بالا تفاوت قیمت نسبتا زیادی را داراست.

بررسی این اعداد و رقم ها نشان می دهد که قیمت میلگرد و تیرآهن و همچنین نبشی و ناودانی در بازار برای رسیدن به تعادل بازار راه زیادی نداشته و احتمالا تا چند روز آتی شاهد کاهش میزان شدت افت قیمت های منطقی خواهیم بود.

بررسی وضعیت بازار فولاد حاکی از پایان روند کاهشی قیمت ها در بازار فولاد می باشد. با توجه به روند فعلی بازار، احتمالا تا چند روز آینده شیب کاهش قیمت میلگرد و دیگر محصولات فولادی کند تر خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: